środa, 12 czerwca 2013

Libster Award

Nominację otrzymałam od Charlotte (http://my-dreams-world-story.blogspot.com/), Alexandry White (http://austrian-heart-in-norwegian-hands.blogspot.com/) oraz od Suomi Forever (http://jungen-ski-springere-aus-deutsch.blogspot.com/) Dziękuję Wam serdecznie :)
PYTANIA OD CHARLOTTE
1. Twoje największe marzenie?
Sport.
2. Twoje największa pasja?
Sport, a w szczególności gimnastyka artystyczna, tenis ziemny, snowboard, oj .. dużo by tego wymieniać :)
3. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Najbardziej to hiszpańskiego albo włoskiego.
4. Gdybyś miała jakąś super "nadprzyrodzoną moc" to jaką byś wybrała?
No nie wiem, chyba wybrałabym teleportację, lub czytanie w myślach ...
5. Morze czy góry?
Góry!
6.Jakie 3 rzeczy byś zabrała na bezludną wyspę?
A pojęcia nie mam :P
7. O czym było twoje pierwsze opowiadanie?
W sumie, o niczym :)
8. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Uznałam, że właściwie nic innego nie zmusi mnie do pisania czegokolwiek. 
Dzięki temu polubiłam pisanie, stało się to dla mnie prostsze.
9.Co Cię inspiruje w życiu?
Co mnie inspiruje? Chyba spokój, lub sport. Przez to staję się szczęśliwsza.
10. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
Sportowcem
11. Ulubiony film i książka?
Książka Agaty Chrisie "I nie było już nikogo" a co do filmu, to mam ich mnóstwo...
PYTANIA OD SUOMI FOREVER
1. Jak masz na imię?
Ann :(
2. Masz jakiegoś idola? Czym ci imponuje?
Jest nimi większość sportowców. Podziwiam ich za to co robią, i jaką im to przynosi radość.
3. Jakie dyscypliny sportowe cie interesują?
Kocham każdy rodzaj sportu. Z wyjątkiem boksu. Najbardziej jednak lubię gimnastykę artystyczną.
4. Czy to jest twój pierwszy blog?
Taak :)
5. Co cię skusiło, żeby zacząć pisać opowiadania?
Chyba chęć nauki pisania ...
6. Podobają ci się moje opowiadania?
Tak, no a jak inaczej? :)
7. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom?
Oj ... dużo jest imion, które mi się podobają... 
Męskie np. Kamil, Dawid, a żeńskie, Magda, Monika.
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Niestety jeszcze nie wiem. Na pewno będzie to coś związane z AWF-em.
9. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
Polska. No ewentualnie Hiszpania c:
10. Gdybyś zlazła lampę z dżinem jakie byłyby twoje 3 życzenia?
3 życzenia? Zdrowie, przyjaciele i praca z której byłabym zadowolona i ja i moja rodzina.
11. Jakie imię wybrałaś sobie do bierzmowania?
No i  właśnie tu  też mam problem, bo jestem w trakcie ... myślenia :)

RESZTE UZUPEŁNIĘ MOŻLIWIE JAK NAJSZYBCIEJ








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz